Nieuw of tweedehands kantoormeubilair?

Home / Meubelen / Nieuw of tweedehands kantoormeubilair?

Het inrichten van een kantoor is meer dan alleen het plaatsen van wat bureaus, stoelen, kasten en accessoires. Als bedrijf moet u zichzelf afvragen waar u met uw bedrijf naar toe wilt. Wat is uw ambitie en doel? Wilt u uit gaan breiden of verwacht u de komende jaren geen grote groei? Alles is van belang in het maken van de juiste keuze voor uw kantoorinrichting. Het kan bijvoorbeeld zijn dat u over een aantal jaar weer een complete nieuwe inrichting wil/moet aanschaffen, maar het kan ook zijn dat u dan nog van dezelfde inrichting wilt genieten. Wat uw wens ook is, met gebruikte kantoormeubelen kunt u alle kanten op.

Tweedehands kantoormeubelen

Voordelen tweedehands ten opzichte van nieuw

U vraagt zich misschien af, waarom tweedehands? Nieuw is in alle opzichten toch representatiever dan 2e hands kantoormeubilair? Nou, dat is simpelweg niet waar. Naast dat gebruikt kantoormeubilair vele malen voordeliger is, biedt het nog meer voordelen. Onderstaand vindt u een lijst die we per punt uit zullen leggen:

  • Voordelig
  • Zo goed als nieuw
  • Topmerken voor scherpe prijzen

Voordelig

Een van de belangrijkste voordelen aan tweedehands meubilair is dat u veel goedkoper uit bent. Zo bespaart u veel geld op een grote investering. Immers, met een directiebureau bent u er vaak nog niet. U wilt uiteraard dat de volledige kantoorinrichting op elkaar is afgestemd. Door dit 2e hands aan te schaffen spaart u zomaar bedragen van duizenden euro’s. Duizenden euro’s die u aan andere belangrijke zaken uit kunt geven.

Zo goed als nieuw

Gebruikt klinkt vaak wat afgedaan. Maar ook dat is niet het geval. Natuurlijk, bij de kringlopen om de hoek vindt u bureaus, tafels en stoelen met schade. Echter, bedrijven die tweedehands kantoormeubelen aanbieden aanbieden zorgen voor een hoge kwaliteit. Er wordt geen schade gegarandeerd, enkel eventuele gebruikssporen zullen te zien zijn. Hierdoor is al het kantoormeubilair zo goed als nieuw.

Topmerken voor scherpe prijzen

U wilt uiteraard de beste kwaliteit voor uw personeel. Denk aan een ergonomische bureaustoel, verstelbare bureaus en comfortabele vergaderstoelen. Al dit meubilair wordt door topmerken zoals Ahrend en Gispen aangeboden. Echter zijn de prijzen vele malen hoger dan de normale bureaustoelen en bureaus. Door deze artikelen van topmerken tweedehands aan te schaffen geniet u van scherpe prijzen. Niet alleen geeft dit kwalitatieve materiaal een professionele uitstraling, ook zal uw personeel ontzettend blij zijn met het ‘nieuwe’ meubilair. Want het verschil tussen nieuw en gebruikt zullen u en uw personeel vrijwel niet opmerken!

Tweedehands kantoormeubelen? Oriënteer online!

Bent u op zoek naar tweedehands kantoormeubelen van topmerken? Oriënteer dan online. Er zijn vele bedrijven die gebruikte bureaus, stoelen, tafels en nog veel meer voor u kantoor tegen scherpe prijzen aanbieden. Ideaal toch?